6. avgust 2019
»Na Adrii smo skušali izvedeti, koliko potnikov je zahtevalo odškodnine in koliko so jih izplačali, vendar so nas opomnili, da so 'želene informacije poslovne narave, zato jih ne morejo posredovati'.«
Odgovor Adrie Airways na vprašanje o zahtevah potnikov za odškodnine.
6. avgust 2019
6. avgust 2019
6. avgust 2019
6. avgust 2019
»Do zdaj smo lahko 20 pritožb, za katere smo ugotovili, da so utemeljene in o tem obstaja ustrezna dokumentacija, posredovali kolegom na drugih EPC-jih, enako smo v zvezi z devetimi pritožbami stopili v stik z Adrio Airways.«
Pojasnilo o posredovanju pritožb med EPC-ji in stikih z Adrio Airways.
6. avgust 2019
»Vsak letalski prevoznik mora v primeru odpovedi leta potnikom ponuditi povračilo stroškov v roku 7 dni ali pa povratni let na izhodiščno mesto odhoda, takoj ko je to mogoče.«
Pojasnilo o rokih za povračilo stroškov v primeru odpovedi leta.